عکس های جالب و دیدنی

عکس های جالب و دیدنی
ازاینکه بخشی ازوقت خودرادروبلاگ مامیگذرانیدتشکرمیکنیم.لطفامارابانظرات خودیاری نمایید. 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیدنی ترین عـکسها و مطالب و آدرس pic2pic.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پرکارترین‌های جشنواره چه کسانی هستند؟


چیزی تا شروع سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر باقی‌ نمانده و حرف و حدیث‌ها درباره فیلم‌ها و بازیگری‌ها روز به روز داغ‌تر می‌شود. گرچه در نگاه اول به نظر می‌رسد آنهایی که حضور بیشتری در جشنواره دارند شانسشان برای رسیدن به سیمرغ بیشتر است اما باید گفت که این مسئله با توجه به میزان حضور نقش و اهمیتش در فیلم تغییر می‌کند. با این وجود می‌شود پرکارترین‌ها را در جشنواره فیلم فجر نام برد. به این ترتیب با بررسی فیلم‌های موجود در بخش‌های مختلف جشنواره می‌توان گفت همایون ارشادی پرکارترین بازیگر مرد امسال است باشش فیلم، حمید فرخ‌نژاد، محمد‌رضا شریفی‌نیا و آتیلا پسیانی با چهار فیلم در مقام دوم‌اند و سحر قریشی با پنج فیلم پرکارترین بازیگر زن این دوره از جشنواره است. به دنبال او گوهر خیراندیش، نیکی کریمی و مهناز افشار‌اند که هر کدام با سه فیلم در سی‌امین جشنواره فیلم فجر حضور دارند.

بازیگران مرد


«همایون ارشادی» با ۶ فیلم و «حمید فرخ‌نژاد»، «محمدرضا شریفی‌نیا» و «آتیلا پسیانی» هر کدام با چهار فیلم پرکار‌ترین بازیگران مرد جشنواره سی‌ام به شمار می‌آیند.


جالب است که ارشادی در هر ۶ فیلم بازی‌های کوتاه دارد. او در فیلم‌های «ملکه» (محمد علی باشه‌آهنگر)، «نارنجی‌پوش» (داریوش مهرجویی)، «چک» (کاظم راست‌گفتار)، «بی‌خداحافظی» (احمد امینی)، «یک سطر واقعیت» (علی وزیریان) و «یه عاشقانه ساده» (سامان مقدم) حضور دارد.

 فرخ‌نژاد امسال با فیلم‌های «گشت‌ ارشاد» (سعید سهیلی)، «روزهای زندگی» (پرویز شیخ‌طادی)، «در انتظار معجزه» (رسول صدرعاملی) و «دوباره با من» (روزبه حیدری) حضور دارد. فرخ‌نژاد که سال گذشته با فیلم سینمایی «سفر سرخ» در مقام کارگردان حضور داشت امسال با این چهار فیلم در نقش‌های متفاوتی ظاهر می‌شود.

 محمدرضا شریفی‌نیا با فیلم‌های «خودزنی» (احمد کاوری)، «پیشونی سفید» (سید جواد هاشمی)، «قلاده‌های طلا» (ابوالقاسم طالبی) و «گیرنده» (مهرداد غفارزاده) در جشنواره حضور دارد، البته با این تفاوت که نقش‌های او کوتاه‌تر از فرخ‌نژاد است. آتیلا پسیانی با فیلم‌های «پل‌چوبی» (مهدی کرم‌پور)، «تلفن همراه رئیس‌جمهور» (علی عطشانی)، «زندگی خصوصی» (محمدحسین فرح بخش) و «یه عاشقانه ساده» (سامان مقدم) به جشنواره می‌آید. از جمله بازیگرانی مردی که با سه فیلم در جشنواره حضور دارند هم می‌توان به این افراد اشاره کرد:



بهداد که سال گذشته با فیلم «جرم» توانست جایزه بهترین نقش مکمل مرد را از آن خود کند، امسال با فیلم‌های «بیتابی ‌بیتا» (مهرداد فرید)، ‌ «بیداری» (فرزاد موتمن) و «نارنجی‌پوش» (داریوش مهرجویی) حضور دارد.



صابر ابر هم که سال گذشته نمایش متفاوتی با فیلم سینمایی «اینجا بدون من»(بهرام توکلی) داشت، امسال با فیلم‌های «برف روی کاج‌ها» (پیمان معادی)، «بوسیدن روی ماه» (همایون اسعدیان) و «پذیرایی ساده» (مانی حقیقی) متفاوت پا به جشنواره می‌گذارد. همچنین «فرهاد آئیش» بعد از سال‌ها دوری از جشنواره، امسال با فیلم‌های «چک» (کاظم راست‌گفتار)، «بچگیتو فراموش نکن» (جلال فاطمی) و «یه عاشقانه ساده» (سامان مقدم) حضور دارد.
 


«امین حیایی» هم امسال قرار است با فیلم‌های «پیشونی سفید» (سید جواد هاشمی)،«خودزنی» (احمد کاوری) و «قلاده‌های طلا» (ابوالقاسم طالبی) در سه فیلم متفاوت با سه ژانر متفاوت در جشنواره سی‌ام فجر ظاهر شود.



شاه‌رخشاهی هم امسال با فیلم‌های «خودزنی» (احمد کاوری)، «گیرنده» (مهرداد غفارزاده) و «تلفن همراه رئیس‌جمهور» (علی عطشانی) به جشنواره سی‌ام پا می‌گذارد. هدایت هاشمی سال گذشته با «یه حبه قند» (رضا میرکریمی) و «گلچهره» (وحید موسائیان) به جشنواره بیست و نهم فیلم فجر آمده بود و امسال قرار است با فیلم‌های «شیر تو شیر» (ابراهیم فروزش)، «آزمایشگاه» (حمید امجد) و «میگرن» (مانلی شجاعی‌فرد) به جشنواره بیاید.
 


همچنین مصطفی زمانی هم با فیلم‌های «من همسرش هستم» (مصطفی شایسته)، «ملکه» (محمد‌علی باشه ‌آهنگر) و «یه عاشقانه ساده» (سامان مقدم) در جشنواره سی‌ام فیلم فجر حضور دارد. فرهاد اصلانی سال گذشته با نقش یک روحانی در «یه حبه قند» حضور داشت، امسال هم با فیلم‌های «خرس» (خسرو معصومی)، «زندگی خصوصی» (محمد‌حسین فرح‌بخش) «پل چوبی» (مهدی کرم‌پور) به جشنواره فیلم فجر می‌آید.


همچنین افشین هاشمی که سال گذشته در «گلچهره» (وحید موسائیان) حضور داشت امسال با فیلم‌های «بی‌خداحافظی» (احمد امینی)، «میگرن» (مانلی شجاعی‌فرد) و «آزمایشگاه» (حمید امجد) به جشنواره فیلم فجر می‌آید. گفتنی است مهدی هاشمی، پرویز پرستویی، رضا کیانیان، احمد مهران‌فر، بابک حمیدیان، رضا عطاران، اکبر عبدی، میلاد کی‌مرام، مهران رجبی، احمد نجفی و هومن برق‌نورد، شهاب حسینی، رضا رویگری و حمید‌رضا پگاه هم هر کدام با دو فیلم در جشنواره حضور دارند.

بازیگران زن


سحر قریشی چهره جدیدی است که در جشنواره امسال عنوان پرکارترین بازیگر زن جشنواره را گرفته است. او با پنج فیلم «محرمانه تهران» (مهدی فیوضی)، «گشت ارشاد» (سعید سهیلی)، «دوباره با هم» (روزبه حیدری)، «اکباتان» (مهرشاد کارخانی) و «همه چی آرومه» (مصطفی منصوریار) در جشنواره حضور دارد. در این بخش گوهر خیراندیش، مهناز افشار و نیکی کریمی هم هر‌کدام با سه فیلم در جشنواره حضور دارند. فیلم‌هایی که خیراندیش امسال در آن حضور دارد «میگرن» (مانلی‌شجاعی‌فر)، «پیشونی سفید» (سیدجواد هاشمی) و «روئیدن در باد» (رهبر قنبری) است. مهناز افشارکه سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را گرفت امسال با فیلم‌های «برف روی کاج‌ها» (مانی حقیقی)، «پل چوبی» (مهدی کرم‌پور) و «یه عاشقانه ساده» (سامان مقدم) در جشنواره حضور دارد.



نیکی کریمی هم با فیلم‌های «بیداری» (فرزاد موتمن)، «تلفن همراه رئیس‌جمهور» (علی عطشانی)، «من همسرش هستم» (مصطفی شایسته) در سه ژانر مختلف به جشنواره سی‌ام فجر می‌آید.



ویشکا آسایش، مهراوه شریفی‌نیا، هانیه توسلی، شیرین یزدان‌بخش، میترا حجار، باران کوثری، مریلا زارعی، لیلا حاتمی، لعیا زنگنه، پانته‌آ بهرام، پریوش نظریه و هنگامه قاضیانی هر کدام با دو فیلم در جشنواره حاضر می‌شوند.

هدیه تهرانی در فرانسه!

به گزارش شبکه ایران «یک روز دیگر» از جمله فیلمهای بخش مسابقه جشنواره فجر امسال است که از حضور هدیه تهرانی در نقش اصلی سود می برد.
در این فیلم که توسط حسن فتحی کارگردانی شده، تهرانی تنها بازیگر ایرانی حاضر در کار است و بقیه بازیگران از کشورهای فرانسه، لهستان، آمریکای، اسپانیا، انگلیس، چین و ژاپن انتخاب شده اند.



داستان «یک روز دیگر» درباره پولی است که ناخواسته گم می‌شود و در یک صبح تا شب در شهر پاریس به دست آدم‌هایی می‌رسد که از نژاد و ملیت‌های و مذاهب گوناگوند؛ مسیر جابه جایی پول خط قصه فیلم را تشکیل می‌دهد.
تدوین فیلم برعهده هایده صفی یاری بوده و تهیه کنندگی اثر که فیلمبرداری آن در فرانسه انجام شده است توسط جلال شمسیان انجام شده.

 مهران مدیری در دهه 70

ا

 

خدمتکار جوايز SAG awards را درو کرد

 

جایزه‌ بخش بهترین سریال درام تلویزیونی به «كشتار» به كارگردانی «پتی جنكینز» اعطا شد. این انجمن بازیگران سینمای آمریکا (امی) اسامی برندگان این دوره خود را اعلام کرد. این در حالی است که شباهت زیادی میان برگزیدگان این جایزه و گلدن گلوب وجود دارد. گروه بازیگران فیلم خدمتکار نیز به عنوان گروه بازیگری برگزیده انتخاب شدند.
به گزارش خبرنگار مهر بازیگران برگزیده این جایزه در جایزه گلدن گلوب نیز مورد تحسین و تشویق قرار گرفته اند و البته در جایزه اسکار نیز در میان نامزدهای اصلی قرار دارند.

 

لئوناردو دی کاپریو در تبلیغات نسخه سه بعدی تایتانیک شرکت نمی‌کند!

لئوناردو دی کاپریو دوست ندارد در کارهای تبلیغاتی نسخه سه بعدی فیلم " تایتانیک" مشارکت کند.
مسئولان تبلیغاتی این فیلم سه بعدی که در واقع نسخه بازسازی شده فیلم تایتانیک ۱۹۹۷ است ، از این ستاره جذاب هالیوود درخواست کردند که در کارهای تبلیغاتی این نسخه جدید با آنها همکاری کند اما لئوناردو دی کاپریو که در این فیلم بزرگ جیمز کامرون نقش مقابل کیت وینسلت را بازی کرده است ، چندان مشتاق نیست این پیشنهاد را بپذیرد.
یکی از نزدیکان لئوناردو دی کاپریو گفت:"لئو از آن دسته آدمهایی است که دوست ندارد کارهای گذشته را دوباره تکرار کند."


" او همیشه به بازی در فیلم تایتانیک افتخار می کند اما این فیلم حدود ۱۵ سال پیش ساخته شده است."
او دوست ندارد به گذشته برگردد و همه کارهایی که در گذشته برای تبلیغ این فیلم انجام داده است را دوباره تکرارکند ، از نظر او این فیلم آنقدر مشهور است که نیازی به تبلیغ ندارد ."


 

منبع گروه اینترنتی ایران پایا

http://groups.yahoo.com/group/Iran-Paya-Groupss/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سینما، ،
برچسب‌ها:
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:مجله سینما, ] [ 23:44 ] [ مهدی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

راز شاد زیستن انجام دادن آنچه دوست داریم نیست، دوست داشتن آنچه انجام می دهیم است
آرشيو مطالب
مهر 1396
شهريور 1396 مرداد 1396 فروردين 1395 بهمن 1394 دی 1394 شهريور 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390 دی 1390 آذر 1390 آبان 1390 مهر 1390 شهريور 1390 تير 1390 خرداد 1390 بهمن 1389 آذر 1389 آبان 1389
امکانات وب
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل
.............................................